top of page

​

MÜÜGITINGIMUSED

 1. Müügitingimused kehtivad www.blackbird.ee veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtja Blackbird Outlet OÜ, registrikood 14782213 (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.blackbird.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3. Veebipood www.blackbird.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.blackbird.ee.
4. Lisaks siin välja toodud tingimustele on www.blackbird.ee veebipoest tehtud tellimused reguleeritud Eesti Vabariigi poolt määratud seadusandlusele.

 

TELLIMUSE VORMISTAMINE

1. Veebipoes on võimalik esitada tellimusi nii registreerunud kasutajana sisse logides kui ka ilma registreerimata külalisena.
2. Klient lisab soovitud toote ostukorvi.
3. Kliendil on võimalik ostukorvis enne tellimuse tegemist muuta toote kogust või soovi korral toode ostukorvist eemaldada.
4. Peale seda, kui Klient on kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, vajutab nupule "edasi kassasse".
5. Klient valib endale sobiva Itella Smartposti pakiautomaadi asukoha, kuhu toimetatakse tema poolt tellitud kaup. Veebipoes sooritatud tellimusi saadetakse teele hiljemalt järgmisel tööpäeval peale tellimuse eest makse laekumist.
6.  Klient valib sobiva maksemeetodi www.blackbird.ee veebipoes pakutud makse töötlejate (Paypal, Braintree EMEA) seast.

7. Enne makse sooritamist kontrollib Klient arve vastavust tellimuse maksumusele.
8. Müügileping Veebipoe ja Kliendi vahel jõustub hetkest, mil Kliendi poolt tasutud ostusumma laekub tervikuna Blacbird Outlet OÜ arvelduskontole.
9. Veebipoel on õigus lepingust taganeda või tellitud toode jätta üle andmata, kui kaup on laost otsa saanud või kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kliendi tellitud Toote puudumisel tühistab Veebipood tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral võib Veebipood küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada.

HINNAINFO JA TASUMINE

1. Kõik hinnad veebipoes www.blackbird.ee on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%.
2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Smartposti pakiautomaati kohaletoimetamise tasu summas 2.90€  Tellimused, mille summa ületab 50€  on TASUTA.
Kaubale saab tulla ka ise järgi, Uus-Tatari 16 aadressil asuvasse kauplusesse. Järeletulemisel saatmistasu ei rakendu.
3.Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

4. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluse kaubavalikust, hindadest ning allahindlustest.
5.Veebipood www.blackbird.ee jätab endale õiguse teha müügihindades ja -tingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.blackbird.ee
6. Peale soovitud toote ostukorvi lisamist saab Klient valida eelistatud makseviisi.
    Toodete eest saate maksta:
1. Pangaülekandega tasumine
2. Krediitkaart/deebetkaart makse
3. PayPal makse


MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

1. Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood andma Kliendile üle Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile, Klient aga kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2. Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.


KOHALETOIMETAMINE

1.Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood tellimuse hiljemalt 1 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle Smartpost logistikapartnerile. Üleandmise hetkest kulub tellimuse kliendi poolt valitud pakiautomaati jõudmiseks 3-5 tööpäeva.
Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks on valitud Blackbird kauplus, jõuab tellimus valitud kauplusesse samal tööpäeval.
2.Tellimuse kohale jõudmisest teavitab Klienti logistikapartner, kui kättesaamise viisiks on valitud pakiautomaat, või Blackbird Outlet OÜ, kui kättesaamise viisiks on kauplus. Viimasel juhul teavitatakse Klienti tellimuse saabumisest e-kirjaga Kliendi poolt antud e-posti aadressil.
3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.


TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TAGASTAMISÕIGUS

1.Kliendil on õigus tellimus tühistada peale makse sooritamist kuid enne toote posti panekut, saates kiri Blackbird Outlet OÜ meiliaadressile: info@blackbird.ee. Palume lisada tellimuse number ning oma makseinformatsioon.
2.Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 
3. Tagastamise eelduseks on, et kaup on kahjustumata ning algupärases konditsioonis.
Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
4. Kauba tagastamiseks tuleb Kliendil saata vastavasisuline avaldus e-posti aadressile info@blackbird.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.Klient peab kauba viivitamatult tagastama peale avalduse esitamist või esitama tõendi, et ta on kauba üle andnud logistikafirmale, kasutades selleks tähitud teenust. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on toote tagastanud.
6.Tagastamisega seotud kulud kannab Klient.
7.Veebipood tagastab Kliendile tagastatava kauba summa kohe, kui on kätte saanud tagastatava kauba.


VÄÄRAMATU JÕUD
1. Veebipood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

KOHALDATAV ÕIGUS
1.Tingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigis kehtivatid õigusakte.  
2. Kõik vaidlused Kliendi ja Veebipoe vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul kui kompromissile ei jõuta, on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

bottom of page